stockholm

hej!
nu har jag varit i stockholm och hälsat på tine
fredrik o lilla leah.
kom ner på fredags kväll och då sov leah.
jag sov med henne ihennes rum och fick kliva upp några gånger
och ge henne nappen ( men inge gråt).
hon vaknade kl 06.30 fick välling och somnade om till 8.00.
sen åt vi frukost och for iväg och handlade.
när vi kom hem ställde jag mig vid spisen och
gjorde köttbullar och stekte kotletter sen åt vi.

Tine o fredrik skulle på fest så leah och jag
 skulle vara själva.
Vilken unge glad glad glad, inga problem mat sedan sov hon
till kl 23.00 lite välling till och hon sov till 6.00.

välling blöjbyte o lek o skratt.
men sen klädde vi på oss o gick ut o prommenerade ca 2timmar
när vi kom hem hade fredrik vaknat så vi gjorde frukost o väckte tine.

när vi plockat undan gick vi ut igen (lekparken)
o gissa vem som skrek av glädje i gungan leah leah leah.
sen for jag hem till sundsvall. men vilken goskit,
hon grät inte en gång på 2 dygn (1 gång när fredrik nös blev hon rädd)
men det räknas inte.
Stor puss till leah, nästa helg kommer farfar o ulla

kram

Kommentarer
Postat av: Mamma-Mu

Men vilken härlig helg du har haft!

Hoppas Fredrik och Tine hade en bra kväll och fick "rå om varandra".



Kram kram

2009-05-26 @ 11:43:00
URL: http://livetsommamma-mu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0