rumpan

hej
ska ge rumpan en vecka till att läka,annars blir det dr o rönken
kan ha en spricka eller något (inte bra).
kan inte sitta riktigt och det är ju bra om man kan i mitt jobb
efter som jag sitter i bilen 4 timmar om dagen.
igår flyttade carro o det gick bra, jag gjorde inte så mycket
men pappa, bengt o bill hjälpte till även verre o anna.
så nu har hon en massa plock att ta tag i fast att hon har förarbetat bra.
vi ska åka till birsta och köpa lite grejer (det behövs alltid något)
nej nu kan jag inte sitta längre ha ha ha

ha de

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag bokar delad tid hos läkaren på Torsdag!! :) Så nu får du gott byta läkare, min är ju ändå bättre än din :D haaha!!

2009-05-03 @ 17:38:30
URL: http://carolinmann.blogspot.com
Postat av: Mamma-Mu

Men hur är det med rumpan??? Ursch å fyyy.... Ser fram emot å träffas på lördag!



Kram kram kram kram

2009-05-07 @ 10:07:22
URL: http://livetsommamma-mu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0