ute i tid

hej!
jag är en som är ute i tid.
har jag bestämt med någon så är jag där 5-10 min för tidigt.(men jag hatar att vänta)
sem ska vara inne 1marrs ,då lämnar jag in min en vecka tidigare o.s.v.
nu har jag lämnat in min ledighets ansökan till os 2010 som går
12-28-feb. de ni.
idag har vi varit och storhandlat det gick på 1000 spänn och vi handlade
jätte mycket.
ibland handlar man bara lite små prylar och det blir oxå 1000:-
i morgon är det måndag igen o jobb, men det blir bra för det går så fort att
det snart är helg igen.

ha de

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Visst är det märkligt hur det blir när man handlar ibland? Vissa dagar får man hur mycket som helst för pengarna å andra nästan inget för samma peng...

Hur går det med extravaganza?

Kram Mimmi

2009-03-23 @ 08:41:50
URL: http://livetsommamma-mu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0