oj oj

hej!
nu har jag varit härifrån länge och det syns på min statestik oj oj.
i helgen var jag hos tine,fredrik o lilla leah, vilken underbar liten varelse.
när jag kom tänkte jag att hon skulle bli rädd eftersom vi inte sets sen i november,
men det första jag såg när jag sa hej till leah var ett smile.
då blir man lycklig, vi gullade hela fredag eftermiddag.
på lördag for vi till ett superstort område där alla företag säljer outlet(billigt)
och det var alla företag som jag känner till mer el mindre.
sen for vi och åt på en tailänsk resturang gott o billigt 3 vuxna mat o dryck 230:-
det är billigt.
på söndag hann vi åxo med att åka till (lenna) tror jag det heter, sen hem och åt lunch sen körde fredrik
mig till bussen hem till sundsvall. tack för en mysig helg med er fam österud-mann puss.
(carro får lära mig att sätta in kort senare9
MÅNDAG MORGON hem till vardagen o jobb igen.
min dotter carro har varit och tittat på ett torp på rudammsvägen ca 60 kvm.
så nu är hon eld o lågor och ska måla o dona,och det är hon ju bra på ungen.
nej nu ska jag kolla på hockey timråååååååå

ha de

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Men vad hörligt att höra att helgen var bra!

Kan bara gissa mej till hur mysig hon är lilla Leah!

Hoppas du får en bra helg!

Kram Mimmi

2009-03-06 @ 12:49:40
URL: http://livetsommamma-mu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0