helg

hej!
ja nu har det gått en vecka igen, vet inte varför jag inte
tar mig tid att skriva(förmodligen lat).
den här veckan har jag barra jobbat 3 dagar.
i måndags var jag ledig för vi kom hem sent ifrån åland.
det var en jazzresa mycket trevligt jag jazzade som bara den
men det är ju inte min musik.
i onsdags var jag på facket( kalla mig hoffa) 3 av mina kompisar
från ö-vik slutade för dom ska tillhöra umeå fr.o.m april.
så jag hade köpt tulpaner till dom och dom blev jätte glada
för det, kommer att sakna dom för vi har varit ett så bra gäng
i många år.
imorgon kanske vi ska på trav (v75) om det är väder.
sen ska vi på 70-års kallas.
nej nu är det middag (lax)

ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0