mamma

hej! läste mimmis blogg och inser att det är inte lätt för mig
som är mamma till tokiga nicke. vad han har fått sin fantasi ifrån vet jag ,
men den har kommit sent .när han var liten hade han inte så mycket av den varan.
men bättre sent än aldrig ha ha ha.
igår var vi på fest, och där tyckte dom att jag betedde mig som en tonåring,
för jag fick o skickade massa sms( dom är bara avundsjuka för att dom
kan själva) sen när jag talade om att jag hade en egen blogg höll dom på att dö.
jag tror att jag får börja umgås med lite yngre människor  jag är ju bara 27 (snart 60)ha ha ha.
nej nu är det time att börja med middagen så ha de för nu

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja mamma du är bara 27 :) Det kommer du alltid att va.. Och snart är du bara 2 år äldre än mig.. :) Tack så mkt för att du kom med vitpepparkorn till jobbet igår kväll, än har ja ingen kräk sjuka iaf!! Puss!!

2009-02-16 @ 07:24:55
URL: http://carolinmann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0