ledig

hej: nu jobbar jag bara imorgon, sen är jag ledig till
den 2/3 sköööönt.
ledig å ledig. ska till hola med facket igen jobbigt men kul.
sen är jag hemma 2 dagar.
 efter det ska jag åka till sthlm och hälsa på leah,tine o fredrik.
jag måste ju få se leah igen innan hon börjar skolan( ha ha ha)
det ska bli jätte kul kanske det blir lite shopping med tine.
gubben o hunden tycker inte att det är lika roligt, för dom sover
så dåligt när jag är borta.
dom på jobbet tycker inte heller att det är så bra att jag är
borta, för då får dom göra så mycket som jag har skämt bort
dom med att göra, så dom glömmer säkert något.
men dom måste ju börja o träna ifall jag går i pension.
men det är ingen som tror att jag kommer att gå i pension
för jag trivs ju så bra på jobbet.
och man får ju inget i pension så man överlever, man kanske får ta något extrajobb,
för att klara sig ha ha ha

ha det

Kommentarer
Postat av: Tine

Hej Svärmor :-)



Jag tänkte locka med dig till badhuset.Leah älskar att spralla och leka i vatten..Så det kan vara ett roligt tillfälle att kombinera nöye m lite nytta :-)

Så se till att packa ner badbrallan..dräckten..bikinin.. Själv klär jag mig i en svart xl modell som döljer alla skavanker,hihi.



Kramkram...så ses vi snart!

2009-02-19 @ 21:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0