ont

hej!
har varit i östersund och fått träffa mina busiga barnbarn,
det gick jättebra, dom är alltid snälla när inte mamma o pappa är med.
dom cyklade hela lördagen på förmiddagen (nymodigt) sen var vi på mc donalds o åt
middag.
sen var vi på affären för att köpa lördagsgodis men dom ville hellre ha
varsin tidning????.
sen for vi hem och tittade på barn tv och myste.
på söndagmorron skulle jag gå ut med doris (hunden)
halkade i skogen och slog mig rejält, så nu har jag stukad rumpa ha ha ha.
så resan hem i bilen var inte rolig med ond svanskota.
på lördag den 2/5 flyttar carro tillbaka till alnö skönt, hon
kommer att bo på gångavstånd från oss ca 3km.
nej nu ska jag gå o sova

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0