inte vet jag

inte vet jag vad som hänt, men jag har varit utkastad igen.
dom kanske tycker att jag skriver för lite.
har haft mycke att göra på jobbet, många sjuka,mycke delning
och det tär på en, för vi har ett tungt jobb fast att folk säger
att ni sitter ju o kör bil hela dagarna.
men vi lyfter mellan 3-400 kg flera gånger om dagen.
nej nog om detta.
carro har kjommit långt i sin renovering på torpet,
hon är duktig den tjejen.
men hon kan inte flytta in än, för dom som bodde där förut
har inte tagit bort sina grejer än.
nu är jag sur för jag har blivit förkyld och måste kurera mig
för nästa helg ska jag till mina barnbarn i östersund
för att niclas omimmi ska på bröllop.

ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0